Erola

Tuesday, February 05, 2008

" Nietzsche afirmava que la política ...


... és el camp d'acció de cervells mediocres. "

Com sabeu, hi ha una vaga convocada pels sindicats d'ensenyament pel dia 14 de Febrer.
Quins són els motius de la vaga? no a la privatització dels centres públics (altrament anomenat autonomia de centre) entre d'altres ...

Aquí hi estan forca ben resumits: http://www.sindicat.net/n.php?n=7341

Si voleu estar al corrent del que passa i del per què els mestres de primària i secundària faran vaga el dia 14 us recomano aquest altre article (una mica llarg, no per això mancat d'interès) :
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/noticia?p_idcmp=2724999


5 Comments:

Blogger Carme said...

Ostres!!! La veritat és que encara no sé ben bé de què va, però si trobo un moment, m'informaré. Gràcies pel link. CU!

1:39 PM  
Blogger Diana Salvadó said...

This comment has been removed by the author.

8:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hola Erola, hola a tothom!!
Per contraposar el plantejament a favor de la vaga de la ustec (sindicat.net), us recomano que recupereu de la web de Catalunya Ràdio la tertúlia d'aquest matí amb l'Ernest Maragall. Molt aclaridora, també, i optimista, mal m'està el dir-ho.
Vagi bé
diana

PD: aquest embolic del comentari suprimit ho he fet jo: sense adonar-me he signat amb un compte que ara no tocava. Fins ara!

8:39 PM  
Blogger lachicaquesecomplicabalavida said...

Amb el risc de ser impopular, i amb la premisa de què no tinc ni la més remota idea de què va el tema amb profunditat, hi ha alguns aspectes de la nova llei que no crec que siguin pas tant dolents, com ara "evaluar los resultados de maestros y profesores, dar capacidad a los centros para solicitar profesores con determinados perfiles (que sepan informática o inglés, por ejemplo)". Vamos, en la majoria de sectors t'avaluen segons els resultats i, evidentment, abans de contractar-te, tenen un perfil determinat del professional que volen..... No em sembla pas injust que també s'apliqui a l'ensenyament.... Ara bé, torno a dir que, en el fons, no m'he preocupat gaire pel tema, o sigui que la meva opinió, molt fonamentada no està......

8:49 PM  
Blogger erola said...

hola, merci pel tip Diana, l'hauré d'escoltar; tal i com diu la Noe, jo tampoc sé massa bé d què va la vaga, la veritat, a l'escola en fan, jo encara no ho sé, motius segur que n'hi ha, ara bé, si està o no ben plantejada ... és un altre asseumpte.

Merci pels comments

6:41 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home