Erola

Thursday, January 03, 2008

Everyday Is Like Sunday

Bon Nadal i feliç any nou!
Aquest Nadal, a part d'un pijama fantàstic i un barnús per encàrrec, m'han regalat un parell d'àlbums impressionants del Mr. Morrissey. Com que la cosa és espessa, més val anar a poc a poc i de moment m'he quedat amb aquesta cançó que ja coneixeu.

Apa doncs, a disfrutar-la!
Morrissey - Everyday Is Like Sunday lyrics

Trudging slowly over wet sand
Back to the bench where your clothes were stolen
This is the coastal town
That they forgot to close down
Armageddon - come armageddon!
Come, armageddon! come!
Everyday is like sunday
Everyday is silent and grey
Hide on the promenade
Etch a postcard :"how I dearly wish I was not here"
In the seaside town...that they forgot to bomb
Come, come, come - nuclear bomb
Everyday is like sunday
Everyday is silent and grey

Trudging back over pebbles and sand
And a strange dust lands on your hands
(and on your face...)
(on your face ...)
(on your face ...)
(on your face ...)
Everyday is like sunday
"win yourself a cheap tray"
Share some greased tea with me
Everyday is silent and grey

2 Comments:

Blogger Carme said...

Eiii!!! Ja era hora que actualitzéssim el blog, eh??? Em sap greu portar-te la contrària però... no em sona de res aquesta cançó, jaja!!! M'hauré d'informar més, jaja!!! A reveure!!!

2:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tot i que diu el grapevine que la va escriure pensant en Mablethorpe, tota la cançó em fa pensar en Tarragona-sur-mer quan tinc cert estat d'ànim poc optimista, també en un conegut meu que va perdre la família en el tsunami de Pucket de fa uns anys, i, en aquells mateixos anys, en una vegada que em vaig quedar asseguda una bona estona sota la pluja al banc del nen Gaudí a Reus molt puzzled per diverses coses. So, avís per a navegants d'esperit massa làbil, aquest senyor pot ser brutal(ment bo), però que tot retratant la vida tòxica també pot arribar a intoxicar-te de debò si no pares compte. Viva Hate en conjunt em sembla, entre d'altres coses, una versió terrible i discreta (discreta en quant a que les el·lipsis permeten afegir molt sentit de collita pròpia difícilment transferible) d'àlbums gloomys de crooners clàssics.

Apa que m'he despatxat a gust. Però és que m'ho has posat en safata de plata :-) Por dios, que em donin un programa de ràdio i ja atabalaré la penya des d'allà.

2:54 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home