Erola

Saturday, September 22, 2007

Gràcies Santa Tecla o Salou mon amie, je t'aime!!










Com diu la Mitu al seu blog, el passat dijous 20 de Setembre hi ha uns quants de nosaltres a qui ens ha tocat la loteria! Les perspectives laborals de dos anys d'espera i d'anar tombant pel Vallès, per Martorell etc... et poden canviar en tansols mitja hora!! ON?

Al quartet de nomenaments del famós dels Serveis Territorials de Tarraco, carrer St. Francesc de Tarragona que es va convertir, per mi, en el lloc on hi passaria lo inemaginable, unbelieveable! fantàstic (com diu la Princess): una placa de 2 anys!!!! a la EOI (Escola Oficial d'Idiomes) de la localitat de Salou ... Salou mon amie, je t'aime i no saps pas com ! !


Mon àvia diu que va resar tota la nit, l'Adri (col.lega mexicana afincada a la capital de la Weissbier) que fa Reiki i meditacions budhistes, també, jo vaig intentar parlar amb tots els Déus musulmans, cristians, jueus, Budhistes, Sidhartes i amb Santa Tecla, que pel que es veu, ha escoltat les nostres pregàries.

En fi, si mai us acosteu al nou ajuntament de salou, a la planta baixa m'hi trobareu!!



3 Comments:

Blogger Carme said...

Ostres, jo no vaig resar gens, és més, vaig anar als nomenaments sense cap esperança de "pillar cacho" i, finalment, em va tocar la grossa (la ZER Montblanc, on faig classe a Cabacés i la Bisbal)!!! A sobre d'interina sóc itinerant. Bufff!!! Molta sort!!!

5:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hola, qui escriu es la Erola Gracia????? de Barcelona??
Gracies

9:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

M'agrada veure que, aparentment, la fe encara mou muntanyes. Però jo substituiria "fe" per "il·lusió" i diria que l'equació és més veritable. I a més inclou el valor ka :)

9:18 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home