Erola

Saturday, February 09, 2008

La soledad del opositor



Veieu quina hora és? doncs no és que m'hagi tornat associal, i no surti, no! És que sento allò de “La soledad del opositor" ...

En fi, la programació, els temes, la unitat didàctica ... la convocatòria, el BOE, el DOGC, el currículum, les fotocòpies, el curs, el tren a bcn, la renfe, l'editor de textos, el corrector, el diccionari online ... madonna!! questo e pazzesco!!!

Che vidiamo magari en una altra vita amici.
Continuem amb el Decret ... no sé quin, ja m'he perdut. Mos veiem, petonets.

4 Comments:

Blogger Àlex said...

Osti tu sigui lleu llavors ;) Tot i això un descanset sempre va bé, i mai és temps perdut, personalment és el millor aprofitat jajaja

11:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

Güeno, tu rai: les opos a les que jo m'hauria de presentar es convoquen aquest ABRIL però no tindré el títol fins al JULIOL com a mínim, encara que els exàmens segurament començaran a l'OCTUBRE, de manera que m'he d'esperar... un any més... o més... ahg.

6:36 PM  
Blogger Carme said...

Quin estrés mental!!! Sort dels petits descansos com aquest, jajaja!!! Ànims i força!!!

12:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

disfruta d´aquests petits moments,ja que segurament son molt grans.
apa siau!
jojinus

1:09 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home