Erola

Monday, October 16, 2006

IKEA dependència

El meu piset a Alforja comenca a ser una realitat i per tercera vegada en la meva curta vida de 32 anys em torno a plantejar com omplir els espais buits del pis! és clar, per poder-hi "emmagatzemar" el munt de trastos que desde ja fa quasi un any reposen a les caixes de la Deutsche Post.

Som IKEA dependents els que no ens casem i no ens regalen un pis on viure?
La IKEA dependència és fruit dels preus de les coses o de la tendència actual a no casar-se i a no tenir més remei que haver-te de passejar per l'IKEA de Badalona o de München Brunnthal els dissabtes a la tarda enlloc d'anar al cine com tothom?

He decidit obrir una llista de noces a l’IKEA per ‘My dearest friends and myself’ o sigui que si algú necessita alguna tauleta o algún llum fashion, ja ho sap, l'inclouré a la llarga 'llista de noces dels pecadors i solters/es' que també tenen dret a fer-ne una, encara que aquesta no surti d'aquest blog!

6 Comments:

Blogger KidNova said...

Lu de que l'Ikea surt tant barat no ho tinc tant clar, per exemple a montroig hi ha el merkamueble que tenen mobles més econòmics que a l'ikea, t'ho porten a casa i t'ho munten i tot, però això si són més reguleros.

Jo ho confesso que compro algun moble a l'Ikea per la gràcia de muntar-lo, i, si és complicadet i he de fer anar tot el meu repertori d'eines de bricolatge millor!

10:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

Eps, apunta'm a la llista de l'IKEA (a ésser beneficiària, és clar!)... Jo també tinc molts espais per omplir!

8:31 AM  
Blogger Maiol said...

a mi també m'hi podeu apuntar... tot i que anar a IKEA no em fa sentir massa bé... sempre entro amb alguna idea clara (unes estanteries, una cadira o un nòrdic...) i surto amb un carro ple de coses que no estaven a la llista... no fallen mai les espelmetes i els tovallons de paper. A sobre, després de pagar, em prenc un hot dog d'aquells de plàstic... amb diners o sense, sempre hi ha un "tubo" pel que passar... el que hauriem de fer abans de comprar res, és preguntar si a algú li sobre quelcom semblant... a Gràcia, cada tres mesos es fa un mercat d'intercanvi on no s'accepten diners... pots trobar una jaqueta a canvi d'un parell de Cd's.... ànims bloggers, podem enfonsar IKEA en un plis !!!!

OK, ja callo.

12:06 PM  
Blogger Erola said...

Ep Kidnova, merci per la informació, dissabte m'hi aproparé al merkamueble ... divendres però farem una visiteta a l'IKEA de badalona a veure què.

Sandra, t'hi apunto, kein Problem.
Maiol: el hot dog no l´he tastat, però les mandonguilles! com diu una amiga meva ... 'ti fano venire la cagarel.la da subito!' i és ben cert, malauradament.

8:21 PM  
Blogger etaca said...

Doncs l'únic que deuen tenir de bo a ikea son unes patates que ens va descobrir la Màrcia fa uns mesos. estaven "de muerte"

9:11 PM  
Blogger McTutacara said...

Quan tens canalla petita, , descobreixes que això del intercanvi és una sort, ja que les talles és fan petites de seguida i la roba no és precisament barata. Hi ha un autèntic moviment de roba, la que s’ha fet petita o era massa gran quan te la van regalar passa a un altre crio, però de pas, t’arriba tota una colla de vestidets i complements que van de conya... i així pots anar fent i passant...
Per això crec que lo del intercanvi, com diu lo Maiol, és una molt bona idea. Tan sols caldria que un demanés allò que li fa falta i, si a algú li sobra, fes el intercanvi o li deixés, de tal manera que podríem buidar la casa d’andròmines que ens fan nosa i faríem un favor a algú que les necessita. Si fem una bossa d’intercanvi, jo m’apunto!!
De fet, jo ja ho he fet, el meu company de feina (Miguel-in) necessitava una càmera digital per a fer fotos per al bloc, i no volia gastar-se masses diners, doncs jo li vaig passar la meva vella càmera, ara ell pot fer fotos i jo tinc un raconet per a col•locar altres coses.

8:52 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home